۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

سید محمد خاتمی ومیر حسین موسوی

سید محمد خاتمی:از بین من ومیر حسین موسوی یک نفر کاندید خواهد شد

این آقای سید محمد خاتمی هم به شدت از خودش ورفقاش متشکره، چند نفر راه افتادند توی این روزنامه واون مجله واین سمینار واون گرد همایی که چی ؟ بیائید از این آسید ممد و دوستان طرفداری کنیم !

بنده به عنوان یک ایرانی که طرفدار احمدی نژاد هم نیستم در همینجا به عرض واطلاع دوستانم می رسانم که این بابا در همون مدت هشت سالی که رئیس دولت بود، لیاقت هاش رو نشون داده، ضمن برائت از طرفداری احمدی نژاد از تمامی ایرانیانی که اهل رای دادن هستند(کسی مجبور به رای دادن نیست) انتظار دارم به کسی رای بدهند که نه لبخندهای خاتمی واشک تمساح دور دوم او را داشته باشد ونه وعده وعید های انتخاباتی محمود خان احمدی نژاد را .....
 به هر حال شاید با انتخاب دیگری غیر از این دو بتوانیم کاری بکنیم که قدری از این تنش ها و استرس ها دور باشیم.
مسئله دوم اینست که ایشان از میر حسین موسوی به عنوان جانشین احتمالی خودش در انتخابات نام برده اند، در اینکه ایشان انسان کاردانیست شبهه ای نیست؛ اما اگر از همین امروز از او انتظار داشته باشیم که معیشت مردم را به دهه ی شصت برگرداند خیالیست باطل، که همه می دانیم ارزانی های آنروز کشور به مسائلی مربوط می شد که جای گفتنش اینجا نیست وخیلی از گرانی های امروز حاصل دوره مدیریت آن روز ایشان است؛ اما اگر فارغ از پیش داوری بالا به ایشان رای بدهیم ممکن است در آینده با درایتش کشور ودولت بهتری نسبت به دولت کنونی داشته باشیم......فقط همین!!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز موافقم برای اینکه من وشما را به جنگ بفرستند از کشورهای دیگر پنیر وگوشت و ......با قیمت بالا وارد شد وبا قیمت پائین فروخته شد وایضا سلاح های چند دست گشته (به علت تحریم)را با قیمت های بالا خریدند تا ............آقای میر حسید موسوی مملکت را اداره کند اما در شخصیت سالم ایشان تردیدی نیست.پایدارباشید.

ناشناس گفت...

سلام باشما موافقم موفق باشید.

ناشناس گفت...

سلام آقا
بیشتر از یک سال پیش چه پیش بینی کرده بودی شما و چه حرفهایی ، آفرین به شما
درود بر شما