۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

حوالی تئاتر شهر/فرهاد تجویدی





کار جدید فرهاد تجویدی و "گروه ودود" در سالن حوزه هنری به روی صحنه رفت. این نمایش پیش از این قرار بود ازبیستم تیرماه در همین سالن اجرا شود؛اما به دلیل تداخل با برنامه های دیگری  پنجم مرداد به روی صحنه رفت.
فرهاد تجویدی/کارگردان

...در حوالی تئاتر شهر" اولین بار در جشنواره تئاتر ماه اجرا شد و توانست دو جایزه این جشنواره را به خود اختصاص دهد. در این نمایش بازیگرانی چون زهره صالحی، عباس آمدی، انوش معظمی، گیتی قاسمی، عصمت رضا پور، سعید شیری، محمد علی حسینعلی پور، میترا ضیایی کیا، مهدی قاهری، مرتضی زینعلی، نگار مجرد، سمیه انصاری، مریم باقری، حمید کیوان، حسین پورکریمی، امیر نیک سرشت، امید مجتهدی، نسیم اسکندری، حسین حسینی، مهسا گلدانی، روح الله رسولی، شاهین قاسمی و فرهاد تجویدی به ایفای نقش می پردازند.




محمد حسینعلی پور/بازیگر

۲ نظر:

mohammad saki گفت...

پائولو کوئیلو

ما آدم ها به شیوه ی افراد جنوب شرق آسيا بر سطح زمین راه می رويم. با یک سبد در جلو و یک سبد در پشت.
در سبد جلو، صفات نیک خود را می گذاريم. در سبد پشتی، عیب های خود را نگه می داریم. به همین دلیل در طول روزهای زندگی، چشمان خود را بر صفات نیک خود می دوزیم و فشارها را در سینه مان حبس می کنیم. در همین زمان بی رحمانه، در پشت سر همسفرمان که پیش روی ما حرکت می کند، تمامی عیوب او را می بینیم.
بدین گونه است که در باره ی خود بهتر از او داوری می کنیم، بی آنکه بدانیم کسی که پشت سر ما راه می رود به ما با همین شیوه می اندیشد.

ساحل حرير(نيوشا) گفت...

ممنون ز اطلاع رساني.
ولي تا كي ادامه داره ؟
راستي چرا جواب پيامك منو ندادين ؟
همون مختصر و مفيده!؟