۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

عالمی دیگر بباید ساخت و زنو..

یکم:

این روزها به واسطه ی گرفتاریهای شخصی حال و روز خوشی ندارم، نازنین دوستانم ببخشند اگر جواب کامنت هایشان راآن طور که شایسته است نداده ام، به دل نگیرید و گیله مرد را تنها نگذارید که بسیار دوستتان می دارم و هرگاه صدای قدمهایتان اینجا می پیچد خوشحال می شوم، باشید تا همیشه، تا گیله مرد نیز با دم مسیحایی شما دوستان جان تازه ای بگیرد و ...

دوم:

علت اینکه دو سه بحر طویل در فاصله ی نسبتا کوتاهی روی سایت امد این بود که دوست مهربانی خواست برای نشریه ای که در آنجا سردبیر است چیزی بنویسم، ما هم به جز مطالب جدی همین بحر طویل ها را پیشنهاد کردیم، نمی دانم ان سردبیر محترم اصولا ای میلهای ارسالی مرا باز کرده یا دسته جمعی آنها را به زباله دانی کامپیوتر روانه کرده است، هر چه باشد مهم نیست، همینکه می بینم به مثلا طنزهای آقای ش . ش !! دلخوش کرده است کافی است تا پس از این چنانچه خواستم بحرطویلی بنویسم مختص همین صفحه ی گیله مرد که بسیار دوستش می دارم بنویسم.

سوم:

درست است که بلاگ اسپات کلا فیلتر شده ، اما به دلایل زیادی که یکی هم کیفیت بالای این سرویس دهنده است تا کنون نتوانسته ام خودم را راضی به دل کندن از اینجا کنم، از "هادی عزیز" و یکی دو دوستی که حضوری و تلفنی خواسته اند فکری بکنم بسیار سپاسگزارم؛ حقیقتا خودم نیز بسیار مایلم تا کاری بکنم و از شما چه پنهان تحرکاتی نیز داشته ایم؛ اما تا کنون نتیجه ای حاصل نگردیده، پس تا زمانی که بتوانم کار جدیدی بکنم همینجا خواهم نوشت و از سرویس دهنده های ایرانی استفاده نخواهم کرد.

چهارم:

این گرفتاریهای شخصی باعث شده گاهی در کلاس، محل کار و دربین دوستان کمی بدخلق و عصبی باشم، همینجا از کلیه ی کسانی که ترکش این جنون ادواری مان!! به آنها اصابت کرده است پوزش می طلبم و امیدوارم در آینده ای نزدیک از خجالتشان در بیایم.

با احترام// گیله مرد

۶ نظر:

نرگس گفت...

با آرزوی رفع گرفتاریها ///متاسفانه خوندن وبلاگ شما کلی مقدمات میخواد ...موفق باشید

سینا گفت...

سلام
زنده باشی و موفق

هادی گفت...

درود آرش جان
هر چی شما بگین
صلاح مملکت خویش ....
اما آروووووم باش نازنین دوستم
توی ایران هرجا که کار کنی و مزدی بگیری در حقیقت پوله جون و خونِ نه پول کاری که انجام میدی
مزد کار هنوز بر گردن کارفرمایان سنگینی میکنه!!
آرزوی آرامش برات دارم
پیلو برار
بدرود

پروانه گفت...

سلام دوست عزیز "اول" وای خدای من باورم نمیشه چرا اینهمه ناراحت !" دوم"آقا لیاقت شما رو ندارند شما بزرگوارتر از این حرفهاییت ! "سوم" هرجابری همراهتیم دوست خوبمان ! "چهارم" ماکه نبودیم ! یه چیزهایی میدونستم نیومدم دم پرت !!!

باران از لاهیجان گفت...

عموجوجی جونم خوبی؟
بخاطر من بخند دیگه

گیله مرد گفت...

به باران:
.
اینجوری خوبه؟ :-)
.
به چشم!!