۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

شب برفی



آسمان؛
      تاریک و ظلمانی است.
*
در امتداد این شب برفی،
                           خبری آمد
                               از دیوارهای بلند تباهی....
**
پرنده ی چاپار،
              هنگام رساندن پیام قناری،
                                         اشک می ریخت
                                             و عاشقانه ترین سلامهای کبوتران را ابلاغ می کرد.
***
ملولم؛
      از دیوارها،
                   از میله های سرد درهم تنیده...
****
آی خورشید!
               فردا،
                    پیش از آمدن به خانه ی من
                                                    بر دیوارهای بلند بتاب.....


چهارم بهمن 1389
تقدیم به قناری در قفس

۱۲ نظر:

پروانه گفت...

دگر بار خورشید نخاهد تابید
دگر بارپرنده چاپارهم نمی اید
آری همه از این تاریکی مشکوک می ترسند!

shadi گفت...

salam. too in modat bimarefatimo mibakhshin. bazam hastam. mese sabegh

gile loy گفت...

mo ti qaaleb e veblaaq e xanam


xorom binvishti rey

ine gilakeam binvim

gilak bemani

پریا گفت...

در این دنیای بی عدالتی باید به خدا پناه برد / خدا رو شکر که پرنده شما هنوز هست ...

farzin karegar گفت...

خب بينويشتي
گيلك بمني

هادی گفت...

چه غمی با خواندنش بر دلم نشست!!
..
..
کباب قناری بر آتش سوسن و یاس

شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

ابلیس مغرور مست

شور عزای ما را بر سفره نشسته است

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

روزگار غریبی ست نازنین

محمد گفت...

سلام و درود
تو گرانمایه ترین تصویری
من اگر قاب تو باشم کافیست

باران ازلاهیجان گفت...

عمو سلام صبح بخیر
چرا اسم من تو این لیست نظرات نیست

خجالت کشیدم :)

گیله مرد گفت...

از دوستانم:

پروانه
.
شادی
.
گیله لوی
.
پریا
.
فرزین کارگر
.
هادی
.
محمد ساکی
.
باران
.
سپاسگزارم
به باران: خوب پیام ندادی نبود حالام که نوشتی چیزی ننوشتی فقط خواستی اسمت باشه/همیشه سعی کن در هر جا اثرت باقی بمونه نه اسمت! هنرمند...
با احترام/آرش

همکار قبل از این گفت...

زیبا بود

نیوشا گفت...

وای گیله مرد جان چه قالب خوشکلی رو انتخاب کردی و شعرت از اون هم زیباتره .

نیوشا گفت...

راستی من هم مثل باران از لسیت دوستاتون حذف شدم.