۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

نامه ی کوتاهی به استاد

سلام استاد؛

حالم خوب است، دوست داشتم گاهی اگر می آیی و می روی حرفی، نقدی ویا حتی تاییدی بر نوشته های این شاگرد کوچکت بنویسی که تنها دلخوشی این روزهایش دوستی با بزرگانی است که پیش از این کم وبیش درخدمتشان بود.
استاد؛ خوب می دانی که پیوسته می خوانمت، اگر درپیامهایم گستاخی کردم ببخش، بر حسب وظیفه نتوانستم ساکت بمانم؛ اما تلاش کردم حرمت استادیتان را نیزپاس بدارم که از تمام سرمایه های جهان برایم ارزشمندتراست.

با احترام به تو که بی نهایت دوستت می دارم، بدون حسابگری های رایج این روزها!!؟

             آرش گیلانی پور 

۵ نظر:

فرهاد گفت...

سلام آقا آرش عزیز
حالتون خوبه آقای گل؟
من ازین که کم میتونم خدمتتون سر بزنم معذرت می خوام.این یه مقداریش تقصیر خودتونه که خیلی فعالین و با روحیه و یه مقدار زیادی هم مقصرش منم که اینقدر تنبلم.

سكوت گفت...

سلامي با تمام وجود ;
نوشتند ونوشتيد تا آموختيد,قدرتمندانه بنويسيد تا بياموزيم.
هر روز در انتظار خواندن دل نوشته هايتان هستم.

گیله لوی گفت...

به روزم

گیله مرد گفت...

به دوستانم سلام:

فرهاد خان محبوبی: از حضورتون سپاس

سکوت گرامی(فرهاد): متشکرم

گیله لوی عجول: از شما هم سپاسگزارم

سكوت گفت...

سلامي دوباره
در فيلترنت كنوني و هجوم بي وقفه برادران به افرادي كه كله شان كمي بوي قرمه سبزي ميدهد,بيان مشخصات كمي سخت مينمايد ولي بايد خدمت استاد عزيز (ببخشيد از دستم در رفت)عرض كنم كه من فرهاد كريمي,21ساله و دانشجوي رشته كامبيوتر ميباشم,مدت زيادي نيست كه با نوشته ها تون آشنا شدم و حسرت اين رو دارم كه جرا اين اتفاق زودتر رخ نداد براي من ,مني كه به دنبال خط مشي مجهول خود هستم.
ممنون كه قدم رنجه فرموديد انتقاد كنيد اكر خوشحالتر خواهم شد بسيار...