۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

نکته/زندگی

                                                    پند


زندگی؛
 قصه ی مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند:
 فروختی؟
 گفت:
 نخریدند، تمام شد!


بعد نوشت(پیام یکی از دوستان درخصوص همین پست):

پورمحمد گفت...
میگن انسان از نسیان میاد به معنی فراموشی ! برای همینه که ما همه میدونیم باید قدر لحظه هامون رو بدونیم اما یادمون میره که همین لحظه ای که گذشت همین همین لحظه ای که رفت " زندگی " بود .
از پند بسیار زیباتون یخ کردم !
آگوست ۲۸, ۲۰۱۰، ساعت ۱۳:۵۶

من نوشت:یخ کنی با این جمله ی آخری/سپاسگزارم


۱۰ نظر:

باران از لاهیجان گفت...

** ما چه دیر میفهمیم که زندگی همان روزهایی بودکه زود سپری شدنش را آرزو میکردیم...**

باران از لاهیجان گفت...

زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمة پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطرة آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره رادریابیم...

جودی ابوت گفت...

سلام
سخت نگیر زندگی اینقدرام بد نیست.
بدرود

سعید گفت...

هرگز زندگی را جدی نگیرید/هیچ کس از ان زنده بیرون نخواهد رفت.

فرزين كارگر گفت...

درود
هن بو زندگي؟
چي بي وفا خدائي بو
گيلك بمني

پدرام مژدهي گفت...

سلام من بعد از چندروزي پيدام شد، نظري نيست فقط يه لينكي خدمتتون مي دم خودم تو وبلاگم تو ستون آنچه پيشنهاد مي كنم بخوانيد گذاشتم ولي حيفم اومد نيام اينجا هم خدمتتون نذارم. به نظرم اومد كه ازش خوشتون بياد.
http://kingfoska.wordpress.com/2010/08/27/%D9%88%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%84%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D8%AF/

پورمحمد گفت...

میگن انسان از نسیان میاد به معنی فراموشی ! برای همینه که ما همه میدونیم باید قدر لحظه هامون رو بدونیم اما یادمون میره که همین لحظه ای که گذشت همین همین لحظه ای که رفت " زندگی " بود .
از پند بسیار زیباتون یخ کردم !

ناشناس گفت...

زندگی
آب تنی کردن در حوضچه ی اکنون است..

باران از لاهیجان گفت...

شبهای بلند بی عبادت چه کنم
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم؟
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم؟

التماس دعا

حمید رضا گفت...

زندگی تمام شد/دنبالش نگردید.