۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

تولد جودی ابوت

جودی ابوت عزیز؛ تولدت مبارک
با احترام:گیله مرد و دوستان

طنز






 امروز بیست وهفتم مرداد ماه برابربا هجدهم اگوست سالروز تولد جودی ابوت است. او دور ازچشم "مستر جان اسمیت" برای من پیام گذاشته بود، خواستم رفع کدورت شده باشد؛ اینجا هم پیامش را و هم اعلام تولدش را برایتان نوشتم تا اگر دوست داشتید تولدش را تبریک بگویید.





پیام جودی ابوت به من:

جودی ابوت گفت...

سلام برار جان

خسته نباشین خوبین خوشین من زیاد شما و شخصیتون رو نمی شناسم اما وبلاگتون رو مطالعه کردم متو جه شدم روح بزرگ و سبزی دارین این هم بر میگرده به سرزمین سبز و شمالی هست بهر حال خوشحال میشم یه عضو کوچیکی در کنار شما باشم ببخشین بدون اجازه وارد وبلاگتون شدم و نظر دادم از خدا بهترین ها رو براتون میخوام



آگوست ۱۷, ۲۰۱۰، ساعت ۲۳:۱۲

البته این جودی ابوت ما کمی همیشه عجله می کند وگرنه دست به نوشتنش بهتر از این که می بینید هست، برای رعایت امانت داری نوشته اش را دستکاری نکردم، در مورد اینکه منو نمی شناسه شوخی کرده، شما زیاد جدی نگیرید.

۱۵ نظر:

باران از لاهیجان گفت...

سلام اقای گیلانی

راستش چند روزه افتابلاگ ترکیده

درمورد متن هم من که فونتارو کوچیک می ذارم نمی دونم چرا برای بعضی ها درهم می یاد

شرمنده به چشم من بعد

saw گفت...

آقا اگه اینجوری پس من هم پسر شجاع هستم

saw گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
گیله مرد گفت...

سلام به sawعزیز:
نه برادر کسی به ما کاری نداره، ما عددی نیستیم، دوستان لطف کردند خانه نشین شدیم/این لقب هایی که می دید فقط نشونه ی بزرگی خودته/ ما یه آدم معمولی هستیم مثل همه ی آدما خودت که می دونی/ از تبریکت هم بسیار ممنون و متشکر /به متعلقین سلام برسونید.
با احترام

گیله مرد گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
saw گفت...

saw گفت...
آقا انقدر فکرمون درگیر مسئله ی -----بود که یادم رفت روز خبر نگار رو بتون تبریک بگم
البته بهتر بگم شما خبر نگار نیستید شما خبرنگار آزاده هستید دلیلش رو هم خودتون میدونید هم خودم
راستی بلد نبودم خصوصی پیام بذارم اگه مشکل .......
آگوست ۱۸, ۲۰۱۰، ساعت

خبرنگار بعد از این گفت...

تولد جودی ابوت رو به خودش،مستر جان اسمیت و گیله مرد عزیز تبریک می گم.

مهتا گفت...

تولدش مبارک، هرکی که هست؟!چه جودی ابوت چه پدر پسر شجاع، راستی دارم فکر می کنم چه زجری کشیده پسر شجاع!! یعنی هیچ وقت مادر نداشت؟

farzin karegar گفت...

درود
هر وقت تولد سرندي پيتي شد به من بگو واسش كادم بفرستم

م.مقدم گفت...

درود.این جودی ابوت تون چقد خوشبخته که اینجا بهش تبریک میگن.خوش به حالش.بدرود

فک کن حنا گفت...

تولد جودی ابوت مبارک.ایشالله هزار ساله بشی جودی!!؟

باران از لاهیجان گفت...

سلام اقای گیلانی
روزتون بخیر
ممنون

راستی موضوع این جودی ابوت چیه ؟

خواهرم عاشق کارتون و کتاب جودی ابوته

گیله مرد گفت...

سلام به باران گرامی:
.
راستش این جودی ابوت ما، خیلی جودی ابوته/برام پیام گذاشته که توی پست پایین تر از اینجا هست/خواستم دیروز رو که تولدش بود بهش تبریک بگم/و خواننده های بلاگ هم اگه دوست داشته باشن همینطور/حقیقتا اعتراف می کنم خودم هم کتاب و کارتون جودی ابوت رو دوست داشتم/باورکنید توی بچه گی زیاد اهل کارتون دیدن نبودم اما این یکی استثنا بود.
ممنون

رامین گفت...

تولد"جودی" رو به مستر اسمیت تبریک می گم

باران از لاهیجان گفت...

خیلی باحالید اقای گیلانی