۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

پرنده ی من


به تو برای پایداری ات:سیامک قادری

سلام پرنده،



          عصر امروز


                  بر بامی کلاغ نشین


                           قفس آهنین ات را نظاره می کردم.


*


سلام پرنده ی من،


                 هر غروب


                    وقتی که که براده های خورشید منجمد می شوند،


                                                                بر کلاغ نشین شهرمان می نشینم


                              تا خبری،


                                  حرفی شاید


                                      پیامی و سلامی حتّا


                                                     به کبوتر نامه بر بسپاری و شادم سازی!


**


پرنده ی خوب من،


              می دانم آن قفس را یارای نفس های تو نیست؛ اما


                                      امید،


                                         نشانه ی تو بود


                                                  وقتی که با نسیم سحرگاهان می آمد.


***


پرنده ی من،


             سیاه ترین ساعات شب به سپیده منتهی است،


                                                                     یادت هست؟





۱۸ نظر:

یه گیله مرد دیگه گفت...

دست مریزااااااااااااااااااد

باران از لاهیجان گفت...

چه خوب است که هیچ چیز هرگز
بی نقص نیست!

همیشه می توان امید داشت
قفل بسته ی در
زنگ زده باشد
طناب دور گردنت
پوسیده باشد
و سیاهچاله ی اسارتت
شکافی داشته باشد برای ورود نور

یک دنیای ناقص را
همیشه بیشتر از یک بهشت متعالی
می توان دوست داشت!

نرگس گفت...

هیچ شبی ماندگار نیست حتی اگر همه شبها یلدا باشند

saw گفت...

1_زیبا ترین لحظات روشنایی پس از تیره تیرن ساعات شب نمایان میشود
2_والا شما انقدر تند تند مطلب میذاری که ما هر بار به گیله مرد سر میزنیم سه تا مطلب اضافه شده نمیدونیم کدوم رو بخونیم و واسه کدوم نظر بذاریم
خوش باشید...

پرنده کوچک گفت...

با همه امید تلاشتان را سپاس میگویم . پاینده باشی

گیله مرد گفت...

به دوستانم:
.
یه گیله مرد دیگه
.
باران خانوم
.
نرگس خانوم
.
ساو//سیناجان//
.
وپرنده ی کوچکی که روحی بزرگ دارد
.
از همگی سپاسگزارم

فرزين كارگر گفت...

درود
تي دس درد نوكونه گول برار
گيلك بمني

آروم گفت...

به امید سپیده صبح

mahdi گفت...

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک است

گیله مرد گفت...

به دوستانم:
.

فرزین گرامی
.
آروم عزیز
.
و مهدی نازنین که نمی دانم کیست
.
از لطف و بزرگواریتان سپاس
.
با احترام: گیله مرد

بيتا گفت...

سياه ترين شبها هميشه به سپيده منتهي مي شود آري به يقين سالهاست اين تكرار خواهد شد ...
سلام برادر خوبم...تاخير روزهايم را بپذيرسفر بودم...ولي دلتنگ نوشته هايت بودم ...خوشحالم كه هنوز مينويسي خودت...

بيتا گفت...

سياه ترين شبها هميشه به سپيده منتهي مي شود آري به يقين سالهاست اين تكرار خواهد شد ...
سلام برادر خوبم...تاخير روزهايم را بپذيرسفر بودم...ولي دلتنگ نوشته هايت بودم ...خوشحالم كه هنوز مينويسي خودت...

ع-د گفت...

درود به شما و پرنده

گیله مرد گفت...

به دوستانم:
.
سیده بیتای گرامی:

سپاسگزارم
.
و ع/د عزیز که نمی دانم کیست
.
ازشما نیز سپاسگزارم

رامین گفت...

سلام ری
ای شال موت بازیانه مه به در نار.کولکاپیس
راستی نیازی نیست انرژی صرف کنی و بگی ای بی ادب چون خودم میدونم.

گیله مرد گفت...

به جناب رامین عزیز:
در اینکه بی ادبی که شکی نیست/اما نازی ایراد نداره یاد می گیری/به قول خودتون بای تا های

مرضیه گفت...

پان شب سیه حتما سپید است اما در ناامیدی .....
هنوز ایمان نیاوردم

بيتا گفت...

داداشي سلام خوبي؟؟خسته نباشي ...از تغيررات اساسي ...جز مصوبات بود آيااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟